Verzenden & retourneren
Verzenden
U wilt boren bestellen en wilt graag weten wanneer u uw spullen geleverd krijgt? Wij weten als geen ander dat u dolgraag uw spullen snel wilt ontvangen en doen er alles aan om ze zo snel mogelijk te leveren. Bestellingen die op werkdagen voor 16.00 uur worden geplaatst, worden behoudens uitzondering dezelfde dag verstuurd. Wanneer wij niet in de gelegenheid zijn om te versturen, door bijvoorbeeld vakantie, wordt dit duidelijk aangegeven.
Indien uw bestelling met pakketpost wordt verstuurd, ontvangt u van ons een e-mail met Track & Trace code. Krijgt u geen Track & Trace via de e-mail, dan is uw bestelling met brievenbuspost verstuurd. Wij versturen met PostNL. Heeft u een spoedbestelling? Neem dan eerst contact met ons op.
LET OP: Vanaf 1 juli 2022 laat de bezorger geen briefje meer achter indien u niet thuis bent. U dient zelf de tracking code in de gaten te houden om te zien wanneer u uw pakket kunt afhalen bij een afhaalpunt. U kunt bijvoorbeeld de PostNL-app downloaden, hier houdt u eenvoudig overzicht op de post die onderweg is. Daarnaast kunt u in deze app zien of u een pakket heeft gemist en op welk afhaalpunt u deze kunt ophalen.
Retourneren
Ongeopende artikelen kunt u binnen 14 dagen aan ons retour sturen. U dient deze retour bij ons te melden. Indien u producten wenst te retourneren die u niet bevallen of verkeerd besteld heeft, zijn de retourkosten voor uw eigen rekening. Valt een retour onder een garantieregeling, bijvoorbeeld omdat het product defect is, dan vergoeden wij de retourkosten. Indien u een complete bestelling retour stuurt, ontvangt u altijd het complete aankoopbedrag + de betaalde verzendkosten bij de bestelling retour. Wij vragen u ten alle tijden even contact op te nemen als er iets niet in orde is, zodat we het netjes kunnen afhandelen.